Delphin Palace Hotel Antalya
5s

هتل دلفین پالاس آنتالیا
5s

هتل دلفین پالاس آنتالیا

هتل دلفین پالاس آنتالیا واقع در سواحل مدیترانه و در شهر آنتالیا قرار دارد.هتل ، اقامت خوشی را به همراه امکاناتی از جمله سرویس رایگان اینترنت ، استخر بزرگ تالاب مانند و تنوعی از تفریحات روزانه و شبانه به میهمانان خود عرضه می کند.
مبلمان اتاق ها از چوب پررنگ و به سبک ترکی ساخته شده اند.از دیگر مشخصات اتاق ها میتوان به بالکن اختصاصی ، تلویزیون با گیرنده ماهواره ، میز کارو حمام مجهز اشاره کرد.برخی از اتاق ها هم مشرف به دریا هستند.
در رستوران “Delphino” ، انواع غذاهای بین المللی مانند غداهای ترکی ، ایتالیایی ، ژاپنی و دریایی سرو میشود.همچنین میهمانان ، شبانه روز ، میتوانند ؛ درلابی هتل به صرف نوشیدنی بپردازند و یا از تفریحات شبانه از قبیل اجرای زنده موسیقی ، حرکات موزون و نمایشهای خنده دار لذت ببرند.
میهمانان هرروز میتوانند در مسابقات ورزشی که در هتل برگزار میشود ؛ شرکت کنند و یا با سر خوردن از سرسره آبی ، روزهای به یاد ماندنی را تجربه کنند.مرکز سلامتی هتل از یک استخر آب گرم و یک سالن بدنسازی مجهز تشکیل شده است. سینما، باشگاه کودکان ، تخت های مخصوص آفتاب گیری از دیگر امکانات هتل Delphin Palace میباشد.
فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا، با ماشین 15 دقیقه است.